Продуктът е отново в наличност – приложение, което ще повиши продажбите

Има всякакви приложения, които помагат при магазини с различни каталози, рекламни стратегии или с различен профил на клиенти.

Това приложение, което ще представя в следващите редове, може да помогне за повишаване на продажбите на всеки магазин с по-голям каталог с бързооборотни стоки.

Когато даден продукт не е наличен, посетителите могат да въведат имейл адреса си, за да получат автоматично съобщение от магазина ви, когато продуктът отново е наличен.
По този начин повишаваме процента на продажбите първо, защото продуктите остават публикувани в сайта и спомагат за оптимизацията със съдържанието си, и второ защото не изпускаме клиентите. Задържаме ги с автоматични съобщения в точния момент.

За тези, които решат да изпробват това приложение, има няколко неща, които предварително трябва да са изпълнени.
След инсталиране на приложението, се уверете че в меню Настройки -> Настройки на каталога сте въвели управление на наличности, показвате дори неналични продукт, но не позволявате закупуването на неналични продукти :

 

След запазване на настройките, можете да маркирате продукти в каталога като вън от наличност (в меню Каталог -> Продуктов списък маркирайте продукти с отметките и изберете бутон „Още опции“->“маркиране вън от наличност“). Те ще останат видими в сайта, но ще се покаже поле в страницата на продукта, в което потребителят да въведе своя имейл адрес :

 

Въведените имейл адреси ще се показват в админ панела на магазина в меню Маркетинг -> Чакащи известилия или Маркетинг -> Изпратени известия.

Приложението дава възможност да настроите текста и заглавието на съобщението.

Това е един чудесен инструмент за задържане на клиенти и повишаване на продажбите.

Изпробвайте го и пишете, ако имате въпроси. Ще се радваме, ако ви е полезно.

Comenteaza