Идва нов дизайн на админ панела на ShopMania BIZ

Съвсем скоро търговците в системата на ShopMania BIZ ще се сдобият с нов дизайн и с повече функционалности.

Целта на новият дизайн е да наблегне на приложенията. Като цяло функционалността и интерфейса на административния панел в основата си се запазват, но се набляга на приложенията като начин за разширяване на възможностите.

Новата концепция е по-изчистена, има повече връзки към блога, повече директни връзки от контролния панел до различни модули и функционалности.
Въведена е концепцията за джаджите в контролния панел. Това са блокове от информация, които дават общи данни примерно за продажбите, клиентските коментари, статистиките за посещения и др., като едновременно с това са директна препратка към детайлната информация и модула.

%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bb-%d0%bf%d0%b0%d0%bd%d0%b5%d0%bb

В централния контролен панел, както и във всички страници на панела, има поле за търсене на продукти, клиенти, поръчки. Така се осигурява бърз достъп до най-често посещаваните страници и данни.

Информационните съобщения са изнесено долу-вдясно.

Има и някои нови приложения. Едно от тях се използва за разпечатване на етикет за продуктите с бар код или с QR код. Изключително удобно е. Можете да разпечатвате такива кодове за всеки продукт, който продавате.

%d1%80%d0%b0%d0%b7%d0%bf%d0%b5%d1%87%d0%b0%d1%82%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%ba%d1%82%d0%be%d0%b2%d0%b8-%d0%b5%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b5%d1%82%d0%b8

Друго приложение позволява използването на автоматичен продуктов импорт. Ако имате доставчик или вносител на стоки, който ви зарежда с продукти през файл, можете автоматично да настроите магазина си този файл да се изтегля периодично (примерно всеки ден) и така автоматично да опреснявате наличности и да въвеждате нови продукт. Много е лесно и удобно по този начин да се управляват наличности. Настройвате веднъж и изобщо не се занимавате повече.

За всяко от тези приложения ще пишем по-късно в блога.

Comenteaza