Лекция на живо : 12 начина за увеличаване на продажбите без допълнителен бюджет

Приятелите ни от eCommerceAcademy организират във Варна и Бургас интересно събитие на тема „12 начина за увеличаване на продажбите, без допълнителен бюджет за реклама“.

Зная че събитието ще да бъде интересно. Ще представлява лекция с упражнения, със силна практическа насоченост.

Препоръчвам тази лекция, защото съм бил на предишни лекции на eCommerceAcademy и съм оставал много доволен. Със сигурност ще научите нови начини за реклама и поддържане на клиентския интерес с минимални средства или дори безплатно.

Понеже събитието е платено, съм осигурил отстъпка за потребителите на ShopMania BIZ. Ако желаете да се възползвате, моля, използвайте следния код при заявка за участие : shop16

Подробности за лекцията, както и записване за нея, можете да направите на следната страница : https://goo.gl/xOwzRg

В допълнение, това ще е и чудесен повод да се видим и да поговорим. Събитието ще е на 24 юни (събота) и ще е от 10:00 до към 18:00 (или докогато се изчерпат въпросите и дискусиите).
Същото събитие ще се проведе и в Бургас на следващия ден (неделя). Ето препратка към записването за него : https://goo.gl/4qg5QF

Накратко неговата програма :

Панел 1 – По-добро представяне на продуктите

– как да изберем правилните филтри на продукти?
– как да правим продуктови описания, които продават?
– лендинг страници;
– практическо упражнение по групи.

Панел 2 – Поръчка

– как да увеличим средната стойност на поръчката?
– как да НЕ подтикваме клиентите да оставят поръчката си точно преди “касата”?
– за и против “Бързата поръчка”;
– практическо упражнение по групи.

Панел 3 – Обслужване на клиентите

– политика за доставка и политика за връщане и замяна
– live chat – защо ни е нужен и как да го използваме?
– ревюта от нашите клиенти – един простичък инструмент с много ползи.
– практическо упражнение по групи.

Панел 4 – Как да накараме клиентите да купят отново?

– транзакционните имейл съобщения – стандартни съобщения или мощен маркетингов инструмент?
– програма за лоялност – какви са основните видове и техните приложения?
– маркетинг автоматизация – как да използваме лесно инструментите на “големите”?
– практическо упражнение по групи.

Въпроси и отговори

Отворена дискусия

Comenteaza