Доволни и връщащи се клиенти? Мисията е възможна!

Ето пет предимства, които трябва да бъдат взети под внимание, когато се опитвате да направите клиентите си доволни. Тези предимства се отнасят до “отношението” към клиентите, след като вече са поръчали от магазина ви и са получили поръчката си.
Това са по-скоро трикове за задържане на клиенти, отколкото за привличане на нови клиенти.
Много е важно клиентите да се чувстват специални и да им се даде едно незабравимо преживяване с приятна изненада. Един от начините да ги накарате да се почувстват значими, е отношението към тях при изпращане на поръчката или при обратната връзка.

%d0%be%d0%bf%d1%82%d0%b8%d0%bc%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d1%86%d0%b8%d1%8f-%d0%bd%d0%b0-%d0%b5-%d1%82%d1%8a%d1%80%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%8f%d1%82%d0%b0

Един от маркетинг инструментите за важни клиенти е поставянето в пакета преди опаковане някои от следните неща :
– мостри на други ваши продукти
– безплатни продукти, които сте склонни да раздавате (достатъчно евтини са, например)
– ваучер или специална отстъпка
– персонално съобщение с комплименти.

Изпращане на някое от тези изненади ще ги очарова, защото е неочаквано и приятно. Ще се превърнат в лоялни клиенти и ще разкажат за вас на приятели.
Ето предимствата от подобни действия :

1. цената на „изненадата“, която влагате в пакета, може да бъде много ниска и се оценява по-скоро с креативност, отколкото със сума пари. Ваучерите почти гарантират втора поръчка.

2. Вложките в пакета трябва да бъдат добре таргетирани. Важно е да знаете какви продукти предпочита клиентът, така че мострите, които изпращате, да имат най-силен ефект.

%d0%be%d0%bf%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d0%b5%d0%bd%d1%82

3. Разходите за доставка са вече покрити. Изпращането на малко допълнителен товар не е свързано с още разходи за доставка (в повечето случаи), така че рекламирайте вашия магазин и по този начин.

4. Промо продуктите са идеалната крос продажба. Можете редом с дадена продажба да рекламирате несвързан продукт (от друга категория, да речем). Ако, например, клиентът е поръчал чифт обувки, може да му се предложи отстъпка за покупка на сезонна дреха – яке например.

5. Промо продукти или просто собственоръчно подписани съобщения в опаковия продукт ще допринесат за лоялността на клиента. Доволните клиенти в много от случаите поръчват втори път и споделят с приятели.

Колкото повече доволни клиенти, толкова повече продажби!

Comenteaza